| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
on1gl Site Admin
|
Geplaatst: Wo 29 Nov, 2006 10:53 Onderwerp: Hoe inloggen op het Forum |
|
|
Om alles een beetje ordelijk en netjes te houden is ervoor gekozen om enkele regels op te stellen om in te loggen op dit forum.
1) uw gebruikersnaam dient ofwel call of luisteramateurnummer te zijn, enkel de beheerders van het forum kunnen een uitzondering toestaan.
2) elke nieuwe registratie wordt eerst vrijgegeven na kontrole door de beheerders.
3) om de vloed aan spammers in te dijken is het achtervoegsel (com/info/name/org), in bv adressen, voortaan taboe op dit bord.
Laatst aangepast door on1gl op Ma 25 Jun, 2007 8:04; in totaal 4 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
 |
on4ciw
Geregistreerd op: 01 Dec 2006 Berichten: 2 Woonplaats: Borgerhout, Antwerpen oost
|
Geplaatst: Za 02 Dec, 2006 10:02 Onderwerp: Hallo |
|
|
Hi, Tof initiatief om een forum op te starten. Ik hoop dat er speodig iedereen gebruik van maakt.
73's gilbert _________________ Jeroen Bosch, G. Marconi, ON6MR (Robert) en ON6DH (Rik)+ zijn mijn Mentors. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
on4cdf

|
Geplaatst: Ma 04 Dec, 2006 14:20 Onderwerp: |
|
|
en vinden die dat allemaal goed dat je dat zegt???
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
on4cdf

|
Geplaatst: Ma 04 Dec, 2006 14:23 Onderwerp: |
|
|
| on4cdf schreef: | en vinden die dat allemaal goed dat je dat zegt???
wat moet de robert daar wel van denken?
 |
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
on4ciw
Geregistreerd op: 01 Dec 2006 Berichten: 2 Woonplaats: Borgerhout, Antwerpen oost
|
Geplaatst: Di 12 Dec, 2006 18:06 Onderwerp: |
|
|
Ja hoor, en voor degeen die het nog niet wisten; in 1974 kreeg ik mijn eerste walkie talkie. Begin 1975 kwam ik al eens bij Rik (zaliger) on6dh, die gezien had dat ik een microob in mijn tenger lijfje had en die stuurde me door naar de Belgielei, waar ik Robert(on6mr) leerde kennen en me wegwijs hielp in de wereld van de radioamateur. Het duurde amper een jaar dat ik mijn eerste OV-2 lampenontvanger in elkaar hed gezet om op 80 meterband te luisteren. Nog geen 6 jaar later had ik m'n patent op zak van Radiotelegrafist met beroepslicentie en in 1984 liet ik de DARC zien dat ik zonder problemen 35 wpm klaartext kon ontvangen (met dank voor hun brevet). De rest is sport en spel, jh. Zelfs met jaren pauze ertussen, had ik altijd wel een ontvanger rondslingeren. Als dat geen verslaving is?
Als men zijn hobby met hart en ziel doet is dat echt iets voor het leven lang. 73 voor alle lezers. _________________ Jeroen Bosch, G. Marconi, ON6MR (Robert) en ON6DH (Rik)+ zijn mijn Mentors. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|